Cred în expresia care spune că – Ceea ce vine din suflet ajunge la suflet – astfel că iubirea față de oameni m-a făcut să vin în întâmpinarea nevoilor acestora pentru a avea o viață cât mai armonioasă. Atât în cadrul cabinetului cât și în afara acestuia încerc să aduc tot ce este mai bun din mine și din ceea ce am învățat. Îmi place să fiu la curent cu noutățile din domeniu, astfel voi putea oferi celor cu care intru în contact (copii, adolescenți, adulți) un program complet și individualizat axat pe nevoile acestora. Cătălina se preocupă și își dedică timpul, de mai bine de 10 ani, pentru a oferi suport și pentru a construi soluții celor care întâmpină dificultăți în procesul de dezvoltare sau în evoluția personală. De-a lungul timpul a implementat și coordonat programe terapeutice și de intervenție comportamentală pentru copii cu TSA și familii. Cazuistica a devenit din ce în ce mai vastă relizând astfel evaluări, oferind suport și facând terapie cu copii/adolescenți diagnosticați cu alte Tulburări de Dezvoltare și/sau Emoționale. Experința din rolul de educator a ajutat-o să înțeleagă mai bine problematicile dezvoltării copiilor dar și a familiilor acestora. A cautat și oferit fiecăruia în parte strategii pentru o dezvoltare cât mai armonioasă în plan cognitiv, emoțional și social. Pentru a-i ajuta și mai mult pe copii, a facilitat și creat grupuri de dezvoltare emoțională. De asemenea, se preocupă și se dedică consilierii/psihoterapiei adulților de mai bine de 4 ani. Pentru mai multe informații despre activitatea profesională: psihologcatalinalazar.ro
Interesul pentru psihologie și mintea umană a fost și rămâne lucrul care mă provoacă în mod constant. La bază sunt psiholog, iar pe parcursul anilor de licență am descoperit, pe lângă complexitatea psihicului uman adult, și frumusețea lucrului cu copiii, astfel aria mea de interes s-a mărit. În prezent, sunt alături zilnic, atât de copiii care au nevoie de cineva care să-i ajute în procesarea emoțională, de părinții care au nevoie de susținere în procesul copilului lor, cât și alături de adulții care simt nevoia de a se cunoațte mai bine și de a explora cauzele problemelor pe care le întampină. Aceasta este aria emoțională pe care, cu ajutorul studiilor de specialitate și supervizărilor, reușesc să o conțin în cabinet. O altă arie a psihologiei și îndeosebi a psihopedagogiei speciale, pe care o stimulez spre dezvoltare, sunt procesele cognitive, in principal limbajul, la copii si adolescenti. Experiența profesională Ioana are experiență în terapia tulburărilor de limbaj și comunicare, desfasurandu-și activitatea atât în mediul privat, în cadrul cabinetului individual de psihologie, alături de echipa Centrului Terapeutic RISE, cât și în cadrul gradiniței Discover Me. Pe parcursul activității profesionale a lucrat cu copii care prezentau diverse tulburări de limbaj, precum: tulburări de pronunție, tulburări de ritm și fluență, tulburări spefice de învățare, alalie, întârziere în dezvoltarea limbajului, tulburări de pronunție asociate cu tulburările de neurodezvoltare. A făcut voluntariat în cadrul unor asociații non-guvernamentale care ofereau servicii pentru copiii cu Tulburări din Spectrul Autist, servicii psiho-educaționale copiilor din mediul defavorizat dar și ONG-uri care ofereau copiilor suport emoțional. În cadrul cabinetului particular, practică psihoterapie pentru copii, adolescenți și adulți care întâmpină dificultăți în sfera emoțională. Serviciile profesionale pe care le oferă sunt: În practica mea de zi cu zi încerc sa fiu schimbarea pe care îmi doresc sa o văd în lume, aducând în contactul cu oamenii de diferite vârste prezență, joaca și blândețe, dar și principii etice de a fi în relație cu celălalt. Cred în puterea exemplului și în efectul de undă pe care îl creez prin fiecare contact cu alte suflete-copii sau adulți și sper ca aceștia sa ducă mai departe în relațiile lor ceea ce au experimentat în contactul nostru co-creat. Îmi doresc sa aduc acest model in fiecare activitate terapeutica desfasurata in cadrul Centrului Terapeutic RISE. Andreea lucreaza de peste 10 ani ca psiholog clinician, psihoterapeut integrativ, terapeut prin joc, supervizor si formator in psihoterapie. Are experienta profesionala vastă în domeniul terapiei copilului, adolescentului şi familiei, dar şi a terapiei adultului, cât şi n evaluarea clinică a copiilor şi adolescenţilor. A dobândit această experienţă atât în cadrul cabinetului de psihologie propriu, în cadrul școlii Verita International School, unde a lucrat pe postul de psiholog şcolar şi profesor de Învăţare socială şi emoţională şi în şcoala de formare în psihoterapie ARPI (Asociaţia Română de Psihoterapie Integrativă). În trecut a lucrat în cadrul unor asociații non-guvernamentale, oferind terapie comportamentală și suport pentru integrare școlară a unor copii diagnosticați cu Tulburare din Spectrul Autist sau alte Tulburări de Dezvoltare, dar și consiliere de familie pentru familiile acestor copii. A participat la diverse proiecte de voluntariat în cadrul unor instituții private sau de stat care lucrează cu copii abandonați sau familii cu copii din medii defavorizate, unde a oferit servicii de evaluare psihologica și psihoterapie sau consiliere individuala. Pentru mai multe informţii despre activitatea profesională a Andreei, vizitaţi: www.psihologandreeaneagu.com Îmi petrec cea mai mare parte a timpului ascultând poveşti de viaţă spuse prin cuvinte, sau prin jocuri făcute de copii. Deseori văd cum cea mai mare provocare din viaţa unei persoane ascunde cele mai frumoase daruri. Observ capacitatea uimitoare a oamenilor de a merge mai departe, de a se redefini, rezilienţa de care dau dovadă şi resursele nebănuite care doar aşteaptă să fie scoase la lumină. Dacă mi-aş defini misiunea personală aş spune că scopul meu este să îi ghidez pe oamenii mari şi mici să regăsească părţi pierdute sau rănite din ei înşişi, să rescrie părţi din viaţa lor, să îşi descopere resursele interioare şi mai ales să redescopere plăcerea de a se bucura. Sunt fondator Centrul EDUC şi cofondator Centrul RISE. Lucrez atât cu copii şi adolescenţi, cât şi cu adulţi. Mă implic şi susţin proiecte cu impact social, precum și demersuri pentru introducerea legislației cu privire la fenomenul de bullying (Campania Grădinițe și Şcoli fără bullying) alături de Asociaţia Părinţilor Isteţi şi Radio Itsy Bitsy. Am livrat programe pentru pregătirea cadrelor didactice pe tematica bullying-ului şi pentru elevii din şcoli şi grădiniţe. Pentru mai multe informații despre activitatea mea profesională: adrianamitu.com şi centruleduc.ro. Experienta din ONG-uri, din cadrul after school-urilor, dar si din practica privata din cabinet, m-a ajutat sa descopar oamenii in toate momentele lor, atunci cand sunt copii, cand sunt adulti, cand imbatranesc, atunci cand sunt veseli, tristi, cu dorinta de dezvoltare, cu frici si temeri, cu dorinte si vise, cand se despart sau cand devin parinti. Ideea de a fi alaturi de oameni in orice moment al vietii lor, ma face sa ma simt privilegiata. Anca are o experienta de peste 14 ani in lucrul cu copii, adolescenti si de 5 ani lucreaza si cu adulti. Are experienta atat cu grupuri de copii cat si de adolescenti. Pregatirea ca psihoterapeut din cadrul Scolii de Psihodrama Bucuresti a fost un fundament bun, ea avand tehnici si metode care ii permit sa fie atat continatoare cat si profunda in lucrul cu clientii. La competentele dobandite, putem adauga : Pentru mai multe informatii despre activitatea mea profesionala, puteti regasi pe site-ul meu: ancabocanceapsihoterapeut.ro Traseul personal de auto cunoastere si dezvoltare mi-a intarit convingerea ca uneori, in viata, avem nevoie de de ajutor pentru a putea merge mai departe si a face fata provocarilor. Un psihoterapeut este, in viziunea mea, o persoana care schimba perspective, rupe scenarii, spune adevarul, si, cel mai important, reinvie zambete. Monica este psiholog clinician acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania si psihoterapeut format in Psihodrama Clasica Moreniana. Experienta ei intr-un mediu international, atat in domeniu organizational cat si educational, este completata de numeroase cursuri de comunicare si relationare, precum si de o formare in psihoterapie integrativa pentru copii si adolescenti, in cadrul Asociatiei Romane de Psihoterapei Integrativa, Institutul European de Studii pentru Terapia Copiilor si Adolescentilor. Psihodrama este metoda terapeutica de suflet si o foloseste atat in sesiunile de psihoterapie individuala cat si in grupurile de dezvoltare personala sau de terapie. A organizat programe de dezvoltare personala prin psihodrama pentru copii si adolescenti, atat in cabinetul propriu cat si in gradinite si after-school-uri. A fost co-organizator si participant al workshop-ului “Copiii si emotiile lor – Drumul de la boala la sanatate mintala”, sustinut de Dr. Kate Kirk, UK. De mai mult de 10 ani face voluntariat in cadrul fundatiei Mia’s Children, o fundatie care ajuta copii si tineri cu resurse limitate, neglijati, abandonati sau abuzati. Monica este si formator atestat ANC, organizand sesiuni de training prin psihodrama. Sesiunile terapeutice din cadrul Centrului Terapeutic Rise le ofera copiilor si adultilor instrumentele necesare pentru dezvoltarea unor mecanisme si obiceiuri noi si creative, care ajuta la depasirea obstacolelor vietii.
Experiența Profesională
Servicii profesionale oferite:
Experienţa Profesionala
Serviciile profesionale pe care le oferă sunt:
Cine sunt în viaţa profesională?
Servicii profesionale oferite:
Experienţa Profesionala
Serviciile profesionale pe care le oferă sunt:
Experienţa Profesionala
Serviciile profesionale pe care le oferă sunt: